Clientul are dreptul de a notifica in scris Yas Beauty Cosmetics S.r.l., detinatorul acestui site pe adresa de e-mail: customeryas@gmail.com ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prin returnarea produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura,folosinta, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. Returnarea se poate face doar pentru produsele noi ce nu au suferit nici un fel de modificari,nu se vede utilizarea lor si care includ toate accesoriile si ambalaje originale. Daca optati pentru expedierea unui alt produs in schimbul produsului returnat, costul expedierii acestui produs cade in seama dumneavoastra , suma transportului si diferenta de produs va trebui sa o achitati.

Costul transportului produsului returnat ii revine cumparatorului. Daca coletul este expediat cu plata la beneficiar atunci o sa fie expediat produsul de schimb cu taxa ramburs egala cu costul transportului.

Pentru produsele cu valoare sub 50 lei nu se face schimb-retur ci se restituie prin transfer bancar costul produsului ,cumparatorului.

Adresa de returnare este: S.C. Yas Beauty Cosmetics S.r.l.. – Str. Principala nr. 5, Cristesti, jud. Mures

ATENTIE!!!RETURUL COLETULUI SE FACE DOAR PRIN FIRMA DE CURIERAT.

VA RECOMANDAM FIRMA SAMEDAY

Contravaloarea produselor va fi restituita integral, in contul IBAN personal. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 14 de zile de la receptionarea acestora, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile.

ATENTIE!

ORICE LIPSA DE PRODUSE DIN CADRUL COMENZII EFECTUATE  SE NOTIFICA IN INTERVAL DE 24 ORE DE LA PRIMIREA COLETULUI.

Dupa depasirea acestui interval compania nu se face raspunzatoare pentru acest lucru.
Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Politica de returnare este conforma Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.