ANPC
Cum faceți o reclamație?
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.
- Cum se depune o reclamatie
- Retragerea unei reclamatii in urma intelegerii amiabile dintre dvs. si operatorul economic
- Formular reclamatie transport aerian
- Comisariate teritoriale
INFO- util
- Actiunea de supraveghere a pietei pentru anvelope 2015 (MSTyr15)
- Comisia Europeană a lansat campania de constientizare privind eficiența energetică “Economie la energie”
- In data de 11 aprilie 2018, Comisia Europeana a publicat pachetul legislativ “Noile avantaje pentru Consumatori” care are drept scop cresterea nivelului de protectie a consumatorilor prin oferirea de drepturi suplimentare acestora
- Informarea de presa avand ca obiect modul in care Telekom va compensa clientii sai pentru neplacerile cauzate de evenimentul din data de 5 martie 2018, pe fondul unor disfunctionalitati tehnice in reteaua mobila
- Legea nr. 258/2017 privind comparabilitatea comisioanelor aferente conturilor de plăţi, schimbarea conturilor de plăţi şi accesul la conturile de plăţi cu servicii de bază
- 8 sugestii de care puteți ține cont pentru a cumpăra produse sigure on-line
- ANPC a participat în perioada iunie 2016 – decembrie 2017, împreună cu autorități de supravegherea pieței din alte 16 state membre ale UE la un proiect coordonat de PROSAFE referitor la jucării
- Consultare publica privind revizuirea directivelor UE in materie de drept al consumatorilor
Descarca placheta cu telefonul consumatorului
Cum cumpar?
Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit produsul care va intereseaza, adaugati-l in cos. Veti fi directionati in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista cu produsele cumparate, sa actualizati cantitatea de produse comandate sau sa renuntati la un produs. Dupa ce aveti toate produsele dorite in cos, puteti finaliza comanda, completand datele dumneavoastra de contact si modalitatea de livrare. Comanda este confirmata doar prin email. Atentie! Daca unele produse sau comenzi se califica pentru mai multe tipuri de reduceri, se poate aplica doar una dintre acestea.
Numar de contact
Telefon- 0754 267 586
Program: Luni- Vineri de la 9-17
Metoda de plata
Metoda de plata este ramburs – plata se face la primirea coletului cu produsele comandate. Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de Curierat Rapid
Sau plata cu cardul.
Costuri De Livrare
Livrarea costa de la 20 LEI in cazul in care apelati la serviciile de curierat rapid cu o durata a expedierii de 1-2 zile lucratoare la adresa dorita de dumneavoastra.
Comenzile ale caror produse valoreaza minim 400 LEI beneficiaza de transport gratuit.